خرید بک لینک دائمی و افزایش رتبه سایت

Wiki Article


تفاوت بین اتصال خارجی و داخلی
به طور کلی، موضوع ایجاد روابط را می توان در دو بخش اصلی، ایجاد روابط خارجی و ایجاد روابط درونی مورد بحث قرار داد. این دو نوع اتصال با یکدیگر متفاوت هستند. در ادامه به بیان این دو سوال می پردازیم.



اتصال داخلی
این روش لینک سازی به معنای ایجاد بازخورد بین صفحات سایت است. این بدان معناست که شما می توانید از یک صفحه سایت خود به صفحه دیگری از سایت خود لینک دهید.



ایجاد اتصالات خارجی
این روش لینک بیلدینگ زمانی استفاده می شود که از سایت دیگری به سایت خود لینک دهید.




تاثیر بازخورد در سئو
برای تعیین ارزش و تاثیر بک لینک ها در سئو سایت شما، عوامل مختلفی وجود دارد که عبارتند از: اعتبار دامنه لینک، لینک موضوعی سایت شما و صفحه لینک شده، متن لنگر انتخاب شده برای لینک، مکان لینک. در صفحه، تعداد پیوندهای خروجی به صفحه، مانند فالوور یا غیر دنبال کننده.

قرار دادن لینک در صفحه، تعداد لینک های خروجی در صفحه، چه لینک فالو شده باشد یا چه جدید به طور کلی و طبق اصول کلی گوگل، بک لینک های ریچ جدید اعتباری را به سایت شما منتقل نمی کنند، نوفالو یکی از عوامل کلیدی در الگوریتم پنگوئن که برای کشف طبیعی بودن لینک های خارجی به سایت ها استفاده می شود. بنابراین در صورت وجود لینک به نوفالو، احتمال جریمه شدن سایت به میزان قابل توجهی کاهش می یابد.




رایج ترین روش های اتصال خارجی
یکی از مهم ترین عواملی که می تواند به شما در دریافت لینک از سایت های دیگر کمک کند، کیفیت محتوای سایت شماست. اما در هر صورت، تعدادی راه حل وجود دارد که از طریق آنها می توانید روابط ایجاد کنید.

مهم ترین این روش ها عبارتند از: خرید لینک متنی، خرید گزارش برای تبلیغات، کار در شبکه های اجتماعی، ایجاد پروفایل در سایت های معتبر، اظهار نظر در سایت های مرتبط و ....




یاد بگیرید که بازخورد ایجاد کنید
ایجاد بازخورد یکی از مهمترین وظایف در سئو است. همانطور که گفته شد، بک لینک ها نقش مهمی در افزایش رتبه سایت و نتایج جستجوی گوگل دارند. به همین دلیل لازم است که متخصص سئو همواره به فکر ایجاد لینک های قوی و با کیفیت برای سایت خود باشد. بنابراین او باید یاد بگیرد که چگونه بازخورد ایجاد کند.



نحوه ایجاد بازخورد
بسیاری از افراد توانایی خرید لینک های با کیفیت را ندارند بنابراین لازم است این افراد لینک های رایگان بسازند.به طور کلی لینک های یک سایت چه رایگان و چه پولی نشان دهنده اصالت این سایت است.

بنابراین لینک بک لينک هرمي جانبلاغي های رایگان نیز می توانند برای سایت شما موثر و مفید باشند. تعدادی سایت وجود دارد که می توانند به شما در ایجاد بازخورد کمک کنند.




نحوه ایجاد بازخورد در سیستم های وبلاگ نویسی را بیاموزید
یکی از بهترین راه ها برای ایجاد بازخورد قوی استفاده از سیستم های وبلاگ نویسی است. این سیستم ها معمولا لینک های پیگیری رایگان را ارائه می دهند. شما می توانید محتوای وب سایت خود را در این سیستم ها بازنشر کنید و بازخورد رایگان و دائمی دریافت کنید.

در این راستا می توانید از وبلاگ های ایرانی برای ساخت لینک یا وبلاگ های خارجی برای دریافت بازخورد استفاده کنید، این وبلاگ ها از شهرت بالایی برخوردار هستند، بنابراین بسیار موثر هستند. وبلاگ های خارجی که می توانید از آنها برای ایجاد بک لینک استفاده کنید عبارتند از Wordpress.com، launch.joomla.org و موارد دیگر.




یاد بگیرید که از ساختارهای سایت بازخورد بسازید
در این زمینه باید توجه داشت که سایت های ابزار زیادی وجود دارند که پلن های رایگان و دائمی ارائه می دهند و از طریق آنها می توانید بازخورد قوی ایجاد کنید. سایت های خارجی زیادی برای این منظور وجود دارد، از جمله Wikidot.com، Weebly.com، site123.me و غیره.




یاد بگیرید که با نشانک های اجتماعی بازخورد ایجاد کنید
این یکی از ساده ترین راه ها برای ایجاد بازخورد قوی است. به این ترتیب می توانید به راحتی محتوای سایت خود را در سایت های نشانه گذاری اجتماعی به اشتراک بگذارید.

یکی از ویژگی‌های این سایت‌ها این است که از اعتبار بسیار بالایی برخوردار هستند که به این دلیل است که افراد زیادی از سراسر جهان در این سایت‌ها فعال هستند. از جمله شبکه های اجتماعی یا نشانک های اجتماعی برای ایجاد بازخورد قوی می توان به Twitter، ok.ru، vk.com و غیره اشاره کرد.




آماده سازی وب سایت برای ساخت لینک
برای ایجاد لینک ابتدا باید مراحلی را طی کرده و وب سایت خود را برای این منظور آماده کنید. بنابراین ابتدا باید محتوا در سایت شما وجود داشته باشد. حتی یک مقاله در این زمینه کافی است.

دومین نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که برای ساخت لینک بهتر است محتوای سایت خود را به طور مرتب به روز کنید. به طور کلی، ارسال محتوای جدید در وب سایت شما مهمترین بخش ایندکس کردن سایت شما است.

زمانی که آماده شدید

Report this wiki page